Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

A garanciális javításokért minden esetben a gyártó a felelős, így meghibásodás esetén mindig hozzájuk kell fordulni. A jótállási vagy garanciajegy tartalmazza, hogy milyen elérhetőségen veheti fel a kapcsolatot a gyártói szervizzel.

Ez esetben forduljon hozzánk ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén, és kollégáink készséggel segítenek Önnek!

Sajnos a garancia kizárólag a Mesterközpont (Szerelvénybolt Kft.) által kiállított számlával együtt érvényes, ezért kérjük, hogy minden esetben őrizze meg a garanciajegyet és a számlát is!

  • Ha az előírásokkal ellentétben a beszerelést és beüzemelést nem a gyártó szervizes szakembere végezte el.
  • Ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták.
  • Amennyiben a terméken bármilyen fizikai átalakítás történt.
  • Abban az esetben, ha a keletkezett hiba természetes elhasználódás eredménye.
  • Nem érvényes a gyári garancia, ha a hibát elemi kár, természeti csapás vagy egyéb rongálás okozta, illetve váltotta ki.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről!

Webáruházunk rendelkezik szállításra vonatkozó értékbiztosítással, így ha a szállítás során bármilyen sérülést szenved a termék, a szerelvenybolt.hu vállalja annak költségét. Ehhez azonban elengedhetetlen feltétel, hogy a csomag átvétele során jegyzőkönyv készüljön a sérülésről, melyet a szállító is ellenjegyez. A futár jelenlétében minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell a jegyzőkönyvben az esetleges kárigénnyel együtt.

A házhozszállítást a Posta csomagküldő szolgáltatása révén végezzük, így a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről ők tudnak pontos információt nyújtani Önnek. Amennyiben a házhozszállítást választotta, a csomag feladását követően kapott tőlünk egy e-mailt, amely tartalmazza a csomagkövetési számát, melyet ide kattintva gépelhet be. Így Ön is láthatja, hogy éppen hol tart az Ön által rendelt küldemény.

Amennyiben webáruházunkban azt látja, hogy az Ön által kiválasztott termék van raktáron üzleteinkben, abban az esetben a személyes átvétel akár 1 napon belül is lehetséges, a postai kiszállítás 1-2 munkanapon belül történik meg.

Minden kiszállítás díjköteles, kivéve bizonyos akciók esetében. Ezeket a kivételeket a terméklapon tüntetjük fel, illetve meghirdetett akcióinkban.

Igen. Amennyiben az üzletünkben szeretné átvenni a terméket, a megrendelés során a megfelelő üzlet kiválasztásával jelezheti felénk.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Igen, a megrendeléskor online van lehetősége a bankkártyás fizetésre is. Ha a fizetés közben akadályba ütközne, nyitvatartási időben vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése utánvéttel, vagy rendeléskor online bankkártyás fizetéssel történhet. 

Vásárlással kapcsolatos kérdések

A webáruházunkban vásárolt termékekre az általános online vásárlásra vonatkozó szabályok érvényesek. A termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap) belül visszaküldheti a megvásárolt terméket. A kipróbálásra és használatra a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet vonatkozik.

Elállási nyilatkozat